Inschrijven Notenwei Beachvolleybal toernooi 2023

Via onderstaand formulier kun je je per team inschrijven voor het exclusieve Notenwei Beachvolleybal toernooi op zondag 27 Augustus 2023.

Het toernooi wordt gehouden op Camping de Notenwei, Zeendamsweg 1 (hoek Wolvesweg), 7468 RX te Enter. Daar hebben we twee beach velden tot onze beschikking. Het inschrijfgeld is €15,- per team. Daarvoor krijg je naast veel beach-sportiviteit ook een aantal consumptiebonnen naar wens in te wisselen voor een drankje of hapje op de Camping.

We starten tussen 10 en 11 uur met de wedstrijden. de exacte aanvangstijd krijgen jullie nog via de mail. Bij aanvang is het wedstrijd- en fluit-schema ook bekend.
De finales spelen we ruim voor 17 uur. De toiletten en douches mogen gebruikt worden; er zijn 2 douches.
Na het toernooi is er nog ruim gelegenheid voor een drankje/hapje.

Er is een mogelijkheid om na het toernooi nog deel te nemen aan een BBQ. Dit is optioneel en kost €15,- per persoon en kan in onderstaand inschrijfformulier opgegeven worden.

Meedoen aan dit exclusieve toernooi is geheel voor eigen risico!

Je inschrijving is direct bevestigd na een succesvolle betaling.