Dagen

Inschrijving
Zaterdag Jeugd gesloten

Vrijdag 30 Juni & Zaterdag 1 Juli 2023

Datavisual Beachvolleybal toernooi - 25e EDITIE !

Vanwege de corona heeft deze editie 2 jaar langer op zich moeten laten wachten, maar nu eindelijk de mijlpaal van 25 edities gehaald!
De beachvolleybal commissie heeft lang nagedacht over de invulling van deze editie en uiteindelijk hebben we de keuze gemaakt om een goed doel te sponsoren.

Voor elke inschrijving van een senioren team zal er €5,- gedoneerd worden aan KiKA (Kinderen Kankervrij).
Dit doen we in samenwerking met Ina Mennegat die hiervoor de New-York Marathon zal gaan lopen.

Het traditionele beachvolleybaltoernooi wordt al vanaf 1996 elk jaar georganiseerd. De beachvolleybalcommissie en tientallen vrijwilligers zijn gedurende het hele jaar weer volop bezig met de voorbereidingen. Gezien het aantal inschrijvingen van de afgelopen jaren is het verstandig om op tijd in te schrijven, want net als voorgaande jaren: vol=vol Vrijdags overdag wordt de parkeerplaats naast de RK kerk volgestort met 200 m3 zand. De wedstrijden beginnen vrijdags om 18.00 uur en zaterdag om 9.30 uur. Op de zaterdag komen in totaal 40 teams in actie. Op vrijdagavond tonen 25 teams hun volleybalkunsten aan het publiek dat altijd massaal toestroomt. Langs de wedstrijdvelden wordt weer ruimte gemaakt voor een gezellig terras, waar zowel toeschouwers en spelers en onder het genot van een drankje kunnen genieten van het wonderschone beachvolleybal. Zaterdag rond 16.00 uur zal het spektakel afgelopen zijn en worden de prijzen voor zaterdag uitgereikt.

Vrijdag: Op de vrijdag kan iedereen uit Enter of die iets met Enter te maken heeft hier aan meedoen (leeftijd maakt niet uit). Je kunt dus ook nog gewoon met de straat of familie meedoen. Ook is er dit jaar weer een bedrijven klasse. Hierin kunnen bedrijven zich inschrijven om te strijden om de felbegeerde bedrijven bokaal. Er is nog een wedstrijd klasse en een recreatie klasse (max 1 competitiespeler). Ook in de wedstrijd en recreatie klasse zal gestreden worden om een wisselbeker.

Zaterdag: Op de zaterdag zijn alle overige teams, hogere en lagere klasses, welkom.
Ook gaan we door met de Mix Klasse, hierin kunnen zowel dames en heren meedoen.
Heb je een gezellige ploeg mensen welke zin hebben in beachvolleybal maar krijg je geen compleet team met dames of heren bij elkaar, schrijf je dan in als mixteam, zodat je ook de mogelijkheid hebt om zaterdags mee te doen. We zullen een mixpoule opzetten om nog meer mensen enthousiast te maken voor deze sport. (Wat wil je immers nog meer: zand onder je voeten, een blakend zonnetje op je kruin, sportiviteit en vooral veel gezelligheid :))

OM JE IN TE SCHRIJVEN KLIK OP 1 VAN DE 3 KNOPPEN BOVENAAN DEZE PAGINA

Inschrijfkosten voor de Vrijdag
Per Team € 25,00 (Waarvan €5,- naar KiKa!)

Inschrijfkosten voor de Zaterdag
Per Senioren Team € 25,00 (Waarvan €5,- naar KiKa!)
Per Jeugd Team € 17,50

Klasse Vrijdag
Wedstrijdklasse (4 tegen 4)
Recreatieklasse (4 tegen 4) *
Bedrijvenklasse (4 tegen 4)
* In de recreatieklasse mag slechts 1 competitie speler per team deelnemen!

Klasse Zaterdag
Heren en dames hogere klasse (3 tegen 3)
Heren en dames lagere klasse (4 tegen 4)
Jeugd klasse (4 tegen 4)